Image

Xelion Phone System

Het Nederlandse Xelion is een uiterst compleet en robuust voip-telefoonsysteem waarmee uw bereikbaarheid zeer professioneel wordt geregeld.

Xelion staat bol van functies voor gebruiker én directie en is gebruiksvriendelijker dan welk ander systeem dan ook.

CNE kan bogen op ruim 15 jaar ervaring met de implementatie van zakelijke telefoonsystemen en begeleidt u en uw medewerkers naar een perfect op maat gesneden communicatieplatform met als doel: optimale bereikbaarheid.

CNE adviseert en implementeert uw telefonieomgeving conform de NEN 8878 normering Telefonische Bereikbaarheid.

Mobiele integratie

Met de Xelion App is uw mobiele telefoon integraal onderdeel van uw telefooncentrale en dus van uw bereikbaarheid. Volledig provider-onafhankelijk en gewoon inbegrepen in de standaard functies.

Alle functies

Alle standaard telefoonfuncties zoals doorverbinden, voicemail, wachtrijen en nog veel meer, zitten standaard in Xelion. Maar ook bijzondere functies zoals een conference room, enquetes, verkeersklasses, skill-based routing en wallboards (voor Contact Centers).

Licenties

Bel gemakkelijk met meerdere apparaten: Een vaste of draadloze telefoon, een pc of laptop of uw smartphone. Door het gebruikers-gebaseerde licentiemodel betaalt u nooit teveel.

Hotdesking

Met hotdesking bent u op elke gewenste werkplek bereikbaar onder uw eigen nummer en belt u ook uit met uw eigen nummer. In Xelion 8 is hotdesking nog veel slimmer gemaakt! Gewoon een schuifje in de app en u bent lid van de groep(en)!

Microsoft 365

Met de door Microsoft gecertificeerde koppeling met het VoIP telefonie-platform van CNE kunt u met Teams bellen en gebeld worden op uw vaste telefoonnummers.

Door koppeling met de Microsoft Active Directory kunnen Xelion gebruikers worden gesynct met Microsoft gebruikers.

Softphone Apps

Xelion beschikt over een zeer gebruiksvriendelijke ‘softphone app’, voor uw Windows desktop of notebook die u optimaal laat profiteren van de vele Xelion functies. Maar natuurlijk kunt u ook bellen met een vaste telefoon of met de Xelion App op een smartphone (Android en IOS).

Rapportage

Xelion bevat standaard een uitgebreide management rapportage module. Hiermee kunt u inzichtelijk maken hoe uw telefoonteam presteert. Als de standaard rapportages niet voldoen, maken wij tegen een eenmalige meerprijs een rapportage op maat.

Gespreksopnames

Bij Xelion worden alle gesprekken opgenomen. Bijzonder handig om precies te weten wat er wel en niet gezegd is. Desgewenst kan deze functie worden uitgeschakeld of alleen worden geactiveerd voor buitenlijnen.

API

Xelion wordt geleverd met een zeer uitgebreide API zodat vrijwel alle functies van Xelion gekoppeld kunnen worden met bestaande of speciaal te ontwikkelen applicaties.

Chat

Xelion heeft een ingebouwde chat functie. Er kunnen zelfs bestanden worden meegestuurd en ook groep-chats zijn mogelijk.

Presentielijsten

Wie is er wel en wie is er niet? In de presentielijst ziet u dat meteen. Ook op te delen in lijsten per afdeling of filiaal.

Adresboek

Compleet en up-to-date adresboek altijd onder handbereik op pc, smartphone of laptop. Met LDAP ook beschikbaar op compatible telefoons.
Image

Volledig in beheer

Uw Xelion wordt gehost op een netwerk van datacentra in heel Europa en kent geavanceerde, automatische fall-back functies. Updates en upgrades worden automatisch uitgevoerd, zowel van de Xelion centrale als van de Xelion clients en zijn inbegrepen in de prijs.

CNE beheert uw Xelion centrale volledig, u heeft er letterlijk geen omkijken naar. Onze door Xelion gecertificeerde engineers voeren wijzigingen uit en zorgen ervoor dat u altijd optimaal bereikbaar bent.

CNE is geregistreerd telecom provider en is ingeschreven bij de ACM onder nummer 943723.

Met onze eigen inspreekservice zorgen we ook nog voor een professionele uitstraling van uw organisatie.

Xelion, CNE en klanten

Xelion Premium

14 /Gebruiker per maand

  • Uw eigen telefooncentrale in de Xelion cloud
  • Gebruik van alle functies
  • Wijzigingen binnen 24 uur
  • 2 uur respons bij storingen
  • Calamiteitenservice
  • Nummerbehoud
  • 3 maanden gespreksopnames
  • Inspreekservice

Xelion Standaard

11 /Gebruiker per maand

  • Uw eigen telefooncentrale in de Xelion cloud
  • Gebruik van alle functies
  • 8 uur respons bij storingen
  • Nummerbehoud
  • 1 maand gespreksopnames

Details Xelion VoIP telefonie

Voor Xelion zijn spraakkanalen (lijnen) nodig.
Neem net zoveel spraakkanalen af als het maximaal aantal te verwachten gelijktijdige gesprekken.
Een spraakkanaal kost € 4,20 per maand

Minimum contractduur is 1 jaar.

Oplossingen voor zorgalarmering

De integratie van Xelion met de domotica en applicaties van Cinnovate biedt een mooie en zeer complete oplossing voor zorgalarmering.

Neem contact met ons op voor meer informatie.
Image

Communication is the problem to the answer

(10CC - The things we do for love)