• +31 88 766 76 76
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Image

Xelion Phone System

Het Nederlandse Xelion is een uiterst compleet telefoonsysteem waarmee uw bereikbaarheid zeer professioneel wordt geregeld.

Xelion is geen eiland maar kan gegevens uitwisselen met zeer veel andere systemen, zoals CRM/ERP systemen en Microsoft 365®

CNE kan bogen op ruim 14 jaar ervaring in de implementatie van zakelijke telefoonsystemen en begeleidt u en uw medewerkers naar een perfect op maat gesneden communicatie-platform met als doel: optimale bereikbaarheid.

En na de implementatie analyseren we samen met u regelmatig de management-data om de bereikbaarheid nog verder te optimaliseren en te behouden.

CNE adviseert en implementeert uw telefonieomgeving conform de NEN 8878 normering Telefonische Bereikbaarheid

Mobiele integratie

Met de Xelion App is uw mobiele telefoon integraal onderdeel van uw telefooncentrale en dus van uw bereikbaarheid. Volledig provider-onafhankelijk en gewoon inbegrepen in de standaard functies.

Alle functies

Alle standaard telefoonfuncties zoals doorverbinden, voicemail, wachtrijen en nog veel meer, zitten standaard in Xelion. Maar ook bijzondere functies zoals een conference room, enquetes, verkeersklasses, skill-based routing en wallboards (voor Contact Centers).

Licenties

Bel gemakkelijk met meerdere apparaten: Een vaste of draadloze telefoon, een pc of laptop of uw smartphone. Door het gebruikers-gebaseerde licentiemodel betaalt u nooit teveel.

Hotdesking

Met hotdesking bent u op elke gewenste werkplek bereikbaar onder uw eigen nummer en belt u ook uit met uw eigen nummer. In Xelion 8 is hotdesking nog veel slimmer gemaakt! Gewoon een schuifje in de app en u bent lid van de groep(en)!

Presentielijsten

Wie is er wel en wie is er niet? In de presentielijst ziet u dat meteen. Ook op te delen in lijsten per afdeling of filiaal.

Softphone

Xelion beschikt over een zeer gebruiksvriendelijke ‘softphone’, een applicatie op uw desktop, notebook, tablet of chromebook die u optimaal laat profiteren van de vele Xelion functies. Maar natuurlijk kunt u ook bellen met een vaste telefoon of een mobiele telefoon!

Rapportage

Xelion bevat standaard een uitgebreide management rapportage module. Hiermee kunt u inzichtelijk maken hoe uw telefoonteam presteert. Als de standaard rapportages niet voldoen, maken wij tegen een eenmalige meerprijs een rapportage op maat.

Gespreksopnames

Bij Xelion worden alle gesprekken opgenomen. Bijzonder handig om precies te weten wat er wel en niet gezegd is. Desgewenst kan deze functie worden uitgeschakeld of alleen worden geactiveerd voor buitenlijnen.

API

Xelion wordt geleverd met een zeer uitgebreide API zodat vrijwel alle functies van Xelion gekoppeld kunnen worden met bestaande of speciaal te ontwikkelen applicaties.

Chat

Xelion heeft een ingebouwde chat functie. Er kunnen zelfs bestanden worden meegestuurd en ook groep-chats zijn mogelijk.

Microsoft 365

Met de door Microsoft gecertificeerde koppeling met het VoIP telefonie-platform van CNE kunt u met Teams bellen en gebeld worden op uw vaste telefoonnummers.

Adresboek

Compleet en up-to-date adresboek altijd onder handbereik op pc, smartphone of tablet. Uw Xelion is een compleet CRM systeem.
Image

Volledig in beheer

Uw Xelion wordt gehost in datacentra in heel Europa en kent geavanceerde, automatische fall-back functies. Updates en upgrades worden kosteloos en automatisch uitgevoerd, zowel van de Xelion centrale als van de Xelion clients.

CNE beheert uw Xelion centrale volledig, u heeft er letterlijk geen omkijken naar. Onze door Xelion gecertificeerde engineers voeren wijzigingen uit en zorgen ervoor dat u altijd optimaal bereikbaar bent. 

Met onze eigen inspreekservice zorgen we ook nog voor een professionele uitstraling van uw organisatie.

Xelion, CNE en klanten

Xelion Goud

12 /Gebruiker per maand

  • Uw eigen telefooncentrale in de CNE cloud
  • Gebruik van alle functies
  • Wijzigingen binnen 24 uur
  • 2 uur respons bij storingen
  • Calamiteitenservice
  • Nummerbehoud
  • 3 maanden gespreksopnames
  • Inspreekservice

Xelion Standaard

10 /Gebruiker per maand

  • Uw eigen telefooncentrale in de CNE cloud
  • Gebruik van alle functies
  • 8 uur respons bij storingen
  • Nummerbehoud
  • 1 maand gespreksopnames

Details Xelion VoIP telefonie

Voor Xelion zijn spraakkanalen (lijnen) nodig.
Neem net zoveel spraakkanalen af als het maximaal aantal te verwachten gelijktijdige gesprekken.
Een spraakkanaal kost € 4,20 per maand

Minimum contractduur is 1 jaar.