Xelion
VoIP telefonie

De slimste zakelijke communicatieoplossing

Voor alle organisaties die willen excelleren in klantcontact is er Xelion: een flexibel en betrouwbaar platform voor effectieve communicatie. Met Xelion pak jij de controle over de communicatie in en met je bedrijf. Jij kiest zelf de kanalen waarop je bereikbaar wilt zijn en van welke van de vele functionaliteiten je gebruikmaakt. Xelion is eenvoudig in gebruik, altijd beschikbaar en klaar voor de toekomst. Dat geeft rust!

Met Xelion is jouw organisatie altijd bereikbaar.

CNE Xelion

Perfect Partnerschap

Volledig in beheer

Uw Xelion wordt gehost op een netwerk van datacentra in heel Europa en kent geavanceerde, automatische fall-back functies. Updates en upgrades worden automatisch uitgevoerd, zowel van de Xelion centrale als van de Xelion clients en zijn inbegrepen in de prijs.

CNE beheert uw Xelion centrale volledig, u heeft er letterlijk geen omkijken naar. Onze door Xelion gecertificeerde engineers voeren wijzigingen uit en zorgen ervoor dat u altijd optimaal bereikbaar bent.

CNE is geregistreerd telecom provider en is ingeschreven bij de ACM onder nummer 943723.

Met onze eigen inspreekservice zorgen we ook nog voor een professionele uitstraling van uw organisatie.

Mobiele integratie

Met de Xelion App is uw mobiele telefoon integraal onderdeel van uw telefooncentrale en dus van uw bereikbaarheid. Volledig provider-onafhankelijk en gewoon inbegrepen in de standaard functies.

Microsoft 365

Met de door Microsoft gecertificeerde koppeling met het VoIP telefonie-platform van CNE kunt u met Teams bellen en gebeld worden op uw vaste telefoonnummers.

Door koppeling met de Microsoft Active Directory kunnen Xelion gebruikers worden gesynct met Microsoft gebruikers.

API

Xelion wordt geleverd met een zeer uitgebreide API zodat vrijwel alle functies van Xelion gekoppeld kunnen worden met bestaande of speciaal te ontwikkelen applicaties.

Alle functies

Alle standaard telefoonfuncties zoals doorverbinden, voicemail, wachtrijen en nog veel meer, zitten standaard in Xelion. Maar ook bijzondere functies zoals een conference room, enquetes, verkeersklasses, skill-based routing en wallboards (voor Contact Centers).

Softphone Apps

Xelion beschikt over een zeer gebruiksvriendelijke ‘softphone app’, voor uw Windows desktop of notebook die u optimaal laat profiteren van de vele Xelion functies. Maar natuurlijk kunt u ook bellen met een vaste telefoon of met de Xelion App op een smartphone (Android en IOS).

Chat

Xelion heeft een ingebouwde chat functie. Er kunnen zelfs bestanden worden meegestuurd en ook groep-chats zijn mogelijk.

Transcriptie gesprekken

Vanaf Q1 2026 kunnen ook complete gesprekken worden omgezet in tekst waarbij duidelijk wordt aangegeven wie wat zegt (door stereo-opnames worden de stemmen van elkaar gescheiden).

Licenties

Bel gemakkelijk met meerdere apparaten: Een vaste of draadloze telefoon, een pc of laptop of uw smartphone. Door het gebruikers-gebaseerde licentiemodel betaalt u nooit teveel.

Rapportage

Xelion bevat standaard een uitgebreide management rapportage module. Hiermee kunt u inzichtelijk maken hoe uw telefoonteam presteert. Als de standaard rapportages niet voldoen, maken wij tegen een eenmalige meerprijs een rapportage op maat.

Presentielijsten

Wie is er wel en wie is er niet? In de presentielijst ziet u dat meteen. Ook op te delen in lijsten per afdeling of filiaal.

Voicemail transcriptie

Ingesproken voicemails kunnen worden omgezet in tekst en meteen gemaild.

Hotdesking

Met hotdesking bent u op elke gewenste werkplek bereikbaar onder uw eigen nummer en belt u ook uit met uw eigen nummer. In Xelion is hotdesking nog veel slimmer gemaakt! Gewoon een schuifje in de app en u bent lid van de groep(en)!

Gespreksopnames

Bij Xelion worden alle gesprekken opgenomen. Bijzonder handig om precies te weten wat er wel en niet gezegd is. Desgewenst kan deze functie worden uitgeschakeld of alleen worden geactiveerd voor buitenlijnen.

Adresboek

Compleet en up-to-date adresboek altijd onder handbereik op pc, smartphone of laptop. Met LDAP ook beschikbaar op compatible telefoons.

TimeWise & Xelion

Klantcontact bepaalt hoe jouw organisatie wordt ervaren. Maar eerlijk is eerlijk: lange wachttijden, gemiste oproepen en een onoverzichtelijke werklast maken het lastig om klanten écht goed te helpen. Het kost tijd, energie en je mist kansen.

Daarom biedt Xelion in samenwerking met Plainwise een slimme oplossing: de integratie met TimeWise. Hiermee breng je structuur aan in je klantcontact. Je voorkomt wachtrijen, plant gesprekken automatisch in en houdt overzicht op wat er gebeurt. Alles in één platform, volledig geïntegreerd in jouw telefonie.

Wat levert de koppeling jou op?

De integratie tussen Xelion en TimeWise zorgt voor slimmer, sneller en klantvriendelijker contact. Zo werkt het:

  • Beller plant zelf een terugbelmoment in – binnen 30 seconden, zonder wachtrij.
  • Via Xelion bel je terug op het uitgekozen moment – zonder extra handelingen.
  • Alles wordt realtime vastgelegd in het portal – inclusief taken, rapportages en klantinteracties.

    Zo weet jij precies wat er speelt, wanneer je moet bellen en hoe je team presteert 

 

Ingesproken teksten en (reclame-) boodschappen

De ingesproken teksten in een telefooncentrale, zoals een welkomstbericht, een keuzemenu of een afwezigheidsbericht zijn belangrijke visitekaartjes voor uw organisatie en moeten dus van onberispelijke kwaliteit zijn.

CNE's eigen Peter van Nijen is al meer dan 40 jaar professioneel voice-over en beschikt naast een schat aan ervaring en een prettige stem ook over een eigen studio en een eigen website: Teksteninspreken.com

♪ Teksten en muziek kan ook, bijvoorbeeld voor wachtmuziek met een (reclame-) boodschap. Zo kunt u uw klanten informeren terwijl ze wachten. ♪

Als u vaak teksten nodig heeft, kunt u met CNE een inspreek-abonnement afsluiten. Een jaarabonnement voor maximaal 25 teksten kost € 350.

Ad-Hoc kan natuurlijk ook: Een perfect ingesproken boodschap kost € 35

CNE Servicedesk

Xelion, CNE en klanten

CNE Xelion

Xelion Standaard

€ 11,28gebruiker p/m
  • Uw eigen telefooncentrale in de Xelion cloud
  • Gebruik van alle functies
  • 8 uur respons bij storingen
  • Nummerbehoud
  • 1 maand gespreksopnames

Xelion Premium

€ 14,35gebruiker p/m
  • Uw eigen telefooncentrale in de Xelion cloud
  • Gebruik van alle functies
  • Wijzigingen binnen 24 uur
  • 2 uur respons bij storingen
  • Calamiteitenservice
  • Nummerbehoud
  • 3 maanden gespreksopnames
  • Inspreekservice

Details Xelion VoIP telefonie

Voor Xelion zijn spraakkanalen (lijnen) nodig.

Neem net zoveel spraakkanalen af als het maximaal aantal te verwachten gelijktijdige gesprekken.

Een spraakkanaal kost € 4,20 per maand.

Tarieven zijn exclusief gesprekskosten.

Minimum contractduur is 1 jaar.

Oplossingen voor zorgalarmering

De integratie van Xelion met de domotica en applicaties van Cinnovate biedt een mooie en zeer complete oplossing voor zorgalarmering.

Neem contact met ons op voor meer informatie.

CNE zorgalarmering
fas fa-quote-left

Communication is the problem to the answer

(10CC - The things we do for love)

Neem contact op voor meer informatie