Wat betekent
een SLA met CNE

Service Level Agreement

Een Service Level Agreement tussen uw organisatie en CNE betekent dat we in een Perfect Partnerschap naast u en uw medewerkers gaan staan.

We helpen u met uw ICT-gerelateerde bedrijfsprocessen, we helpen uw medewerkers bij storingen of wanneer ze ergens niet uitkomen en uiteraard onderhouden, beheren en beveiligen we uw complete arsenaal aan ICT apparatuur en ICT diensten.

Voor Microsoft 365 monitoren we pro-actief alle mogelijke aanvallen en bedreigingen en voorzien we uw organisatie van een 'security baseline' waarin we, na een grondige security audit, al uw veiligheidsinstellingen optimaliseren.

Desgewenst ontvangt u een periodiek rapport van de (potentiële)security breaches die uw organisatie heeft ondergaan.

CNE Partnerschap

Perfect Partnerschap

Voor ons zijn klanten partners

Wij vertegenwoordigen hen bij grote leveranciers zoals Microsoft, KPN en Xelion en komen op voor hun belangen, die ook de onze zijn.

Met onze klanten krijgt het partnerschap vorm in de omgang met alle medewerkers, op elk niveau binnen beide organisaties. Onze directie praat net zo makkelijk met uw medewerkers als onze medewerkers met uw directie.

En op strategisch niveau acteren we proactief, reactief en interactief. Dat doen we door voortdurend bovenop nieuwe techniek te zitten, de toepasbaarheid ervan tegen het licht te houden en waar mogelijk zelf te implementeren en ervaringen uit te wisselen met onze klanten.

Skilled Servicedesk

Gecertificeerde medewerkers

Onze skilled servicedesk maakt een onderscheidend verschil ten opzichte van de vele non-skilled servicedesks van onze collega's in de markt.

Omdat wij uitsluitend skilled servicedesk medewerkers hebben (wij noemen ze dan ook 'engineers') lossen wij ICT problemen gemiddeld 80% sneller en beter op.

Onze engineers zijn niet alleen 'skilled' maar blijven dat ook. Door regelmatige trainingen en certificeringen, waarbij ook de soft-skills niet worden vergeten, blijven zij altijd 100% up-to-date.

CNE Servicedesk
Microsoft 365 Business Premium

Microsoft 365 Business Premium

Focus op security

Microsoft 365 Business Premium bevat, naast de bekende en de welllicht wat onbekendere applicaties, een aantal zeer essentiële beveiligingstools die onontbeerlijk zijn voor uw cybersecurity.

Daarom is een SLA van CNE inclusief deze variant van Microsoft 365

CNE monteur

Onze missie
maakt ICT
diensten bereikbaar

Ook de rand- en netwerkapparatuur is inbegrepen!

Een belangrijk onderscheid van onze SLA’s ten opzichte van die van onze collega’s is dat wij ook (bijna) alle randapparatuur meenemen in het SLA. Dus niet alleen de pc, laptop of server maar ook:

Printers
Scanners
WiFi Access Points
Router/firewall
Switch(es)
Telefoontoestellen
Smartphones
DECT basisstations en handsets
PoE inserts en -concentrators

Als een van bovenstaande apparaten al in beheer is bij een andere partij (bijvoorbeeld bij een geleasde printer), dan valt het beheer onder die partij.

Enkele van onze klanten