CRM/ERP koppelingen

Het Nederlandse Red Cactus maakt koppelingen tussen vele (+100) CRM en ERP systemen en Xelion (en nu ook MS-Teams!) onder de naam 'BUBBLE'.


Met deze koppelingen is het mogelijk om de informatie die in het CRM/ERP systeem is opgeslagen te koppelen aan een actie in Xelion of MS-Teams en vice versa.

Bijvoorbeeld: Een klant belt op en meteen wordt alle wenselijke klanteninformatie getoond in een pop-up. De ontvanger van het telefoontje weet precies wat hij nodig heeft al voordat hij de telefoon heeft opgenomen.

Je kan ook meteen een klant bellen via Xelion of MS-Teams vanuit het CRM/ERP pakket.

De pop-up kan ook worden voorzien van actieknoppen (zie screenshot)

Image
Image

Ondersteunde pakketten

Het zijn er vele, maar een paar zeer bekende:

  • Act!
  • Afas Profit
  • Connectwise
  • Exact Online
  • Exact Synergy
  • Filemaker Pro
  • Google CRM
  • Hubspot
  • Idexx Animana
  • Outlook CRM
  • PerfectView
  • Realworks
  • RobinHQ
  • Salesforce
  • Zendesk
  • Zendesk Talk
  • Zoho CRM

Details

Wilt u precies weten wat de door u gewenste koppeling precies doet? Neem contact met ons op voor meer info of een demo ( zie onderaan deze pagina)

Tarieven

De setupkosten bedragen € 150 per koppeling en € 25 per gebruiker. De maandkosten zijn € 5 per gebruiker.

Uw pakket zit er niet bij?

Neem contact met ons op, wij zoeken uit of uw pakket wordt ondersteund. En zo niet? Dan maakt Red Cactus tegen zeer lage kosten de koppeling voor u!

Demo

Neem contact met ons op. Bubble kan altijd een maand op proef worden gebruikt.

Nieuw: Embedded telefonie integratie Dynamics 365

Fantastisch nieuws voor alle Microsoft Dynamics 365-gebruikers! Ontdek de nieuwste generatie integraties waarmee je al je klantinteracties rechtstreeks vanuit je vertrouwde CRM-systeem beheert. Onze gloednieuwe embedded integratie voor Microsoft Dynamics 365 is nu beschikbaar en werkt naadloos samen met meer dan 85 verschillende telefonieplatformen. Beleef de kracht van integratietool Bubble — nu volledig geïntegreerd in Microsoft Dynamics 365.

Microsoft Dynamics 365 Embedded App

Deze integratie zorgt ervoor dat je direct alle relevante klantgegevens in beeld krijgt bij een telefonische oproep. Vanuit het overzicht wat verschijnt, wat ook nog eens volledig naar wens van de gebruiker is aan te passen, kun je direct de gewenste actie uitvoeren. Naast CRM-specifieke knoppen zijn er nog allerlei handige standaard knoppen beschikbaar, zoals de custom action-, e-mail-, terugbelverzoek-, WhatsApp- of Microsoft Teams Chat-knop. Na het beëindigen van het gesprek wordt er een gespreksregistratie, eventueel voorzien van een gespreksnotitie, weggeschreven onder de klantkaart in Microsoft Dynamics 365. Wat het extra fijn maakt: het is geen losse pop-up, maar volledig geïntegreerd in Microsoft Dynamics 365. Gebruik je ook andere apps? Geen zorgen! Je kunt zelfs CRM-informatie of knoppen van andere applicaties in de Microsoft Dynamics 365-notificatie laten zien.

Image

Search bar

Maar er is meer! Naast de pop-up notificatie die te zien is bij een telefonische oproep, is het ook mogelijk om al je Microsoft Dynamics 365 contacten (eventueel gecombineerd vanuit een andere bron) te doorzoeken in de SearchBar. Vanuit de gevonden resultaten kun je diverse acties uitvoeren, zoals:

  • Een uitgaande telefonische oproep starten
  • Een WhatsApp bericht sturen
  • Een Microsoft Teams chatbericht sturen
  • Een mail sturen
  • De gesprekshistorie openen
  • De relatie openen in Microsoft Dynamics 365
Image

Nieuw !

RedCactus Bubble is er nu ook voor MS-Teams. Zie onderstaande video