De SLA's zijn verbeterd

In het kader van CNE 2.0, het verbetertraject over de hele linie dat we begin 2025 hebben ingezet en dat o.a. heeft geleid tot betere bereikbaarheid, tot een betere administratie en binnenkort tot een compleet nieuw PSA systeem (Professional Services Automation) hebben we nu ook onze SLA's (Service Level Agreements) verbeterd en vooral verduidelijkt.

Edelmetaal

Het begint al met de benamingen. We zijn weer teruggekeerd naar de ietwat archaïsche, maar wel duidelijke edelmetalen brons, zilver en goud, ter vervanging van basic, standard en premium. Omdat ook Microsoft deze laatste termen hanteert bij hun Microsoft en Office 365 producten en diensten, schiep dit nog wel eens verwarring.

Ondersteuningsmatrix

Het gebeurt niet vaak, maar heel soms is er wel eens discussie wat er nu wel en niet valt onder het SLA. Uiteraard komen we daar altijd wel uit, maar wat meer duidelijkheid was gewenst. Dat is nu ondervangen met een ondersteuningsmatrix. Hierin staat gedetailleerd vermeld wat er valt onder uw SLA en of een niet-ondersteund onderdeel wel of niet door ons wordt uitgevoerd.

Voor wie?

Op den duur gaan we alle klanten met een SLA omzetten naar de nieuwe contracten maar vooralsnog gelden de nieuwe SLA's alleen voor nieuwe klanten. We gaan natuurlijk niet eenzijdig de voorwaarden veranderen, dat doen we gedurende de loop van 2026 in overleg.

Meer informatie en de te downloaden nieuwe versie van het SLA Overzicht en de geheeel nieuwe Ondersteuningsmatrix zijn te vinden op:

https://cne.nl/sla

 

 

 

 

 

De SLA's zijn verbeterd

Gerelateerde artikelen

De zwakste schakel

De zwakste schakel

SLA

SLA

Microsoft Business Premium

Microsoft Business Premium