Verbeterde bereikbaarheid CNE helpdesk

Op veler verzoek worden per 3 november a.s. de openingstijden van de CNE helpdesk verruimd. De sluiting tussen 12:00 en 14:00 wordt ongedaan gemaakt. De sluiting vanaf 16:00 blijft wel gehandhaafd.

De nieuwe openingstijden zijn te vinden op de Contactpagina van onze website.

Geen lange boodschap meer voor bekende telefoonnnummers

Tot voor kort kregen alle bellers naar de helpdesk een boodschap over het al dan niet hebben van een SLA met CNE en de eventuele kosten die zouden kunnen voortvloeien uit onze support.

Deze boodschap wordt nu alleen nog maar afgespeeld voor klanten die inbellen met een telefoonnummer wat niet herkend wordt en voor klanten die anoniem inbellen.

Wanneer uw nummer wordt herkend, wordt u meteen doorverbonden met de helpdesk. 

We hebben geprobeerd om alle bekende nummers in te voeren, maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat úw nummer daar nou net niet bij zit. Stuur ons even een mailtje en we voeren uw nummer op in de lijst met bekende telefoonnummers.

Verbeterde bereikbaarheid CNE helpdesk

Gerelateerde artikelen

De zwakste schakel

De zwakste schakel

SLA

SLA

Microsoft Business Premium

Microsoft Business Premium