CNE 2.0 dendert door!

Ongeveer een jaar geleden hebben we het besluit genomen om een groot aantal verbeteringen door te voeren in onze complete bedrijfsvoering. Een grondige kwaliteitsimpuls onder de naam CNE 2.0.
Dat heeft geresulteerd in een complete herziening van ons administratief systeem en dat is inmiddels al weer bijna een half jaar succesvol operationeel.

Na intensief onderzoek hebben we nu ook besloten om ons PSA systeem (Professional Services Automation) te vernieuwen. Met dit systeem houden we alle incidenten bij (ticketsysteem), maken we planningen, beheren we onze contracten (SLA's), beheren we onze documentatie, houden we onze uren bij...en werkelijk nog veel meer. Het is het hart van ons bedrijf en de implementatie van het nieuwe systeem zal dan ook een grote impact hebben.

Het te verwachten resultaat is een grotendeels geautomatiseerd systeem waardoor we veel minder tijd kwijt zijn aan administratieve handelingen in verschillende systemen. Daarmee hopen we wederom een grote stap te zetten in het verbeteren van onze dienstverlening.
De initiële implementatie zal de komende maanden plaatsvinden waardoor we hopen op 1 januari 2026 te kunnen starten. Daarna zal het nog zeker 5 à 6 maanden duren voordat alles onderliggende onderdelen van het systeem 100% operationeel zijn.

Als klant van CNE merkt u in eerste instantie weinig tot niets van het nieuwe systeem. De eerste stap zal zijn dat de support-tickets er anders uit gaan zien. In een later stadium gaat u er meer van merken. Zo wordt straks veel beter bijgehouden hoe het staat met de invulling van uw SLA, u krijgt meer inzage in lopende processen en projecten en u kunt straks gebruik maken van een portaal waarin alle relevante informatie over uw organisatie te vinden is.

Als u vragen heeft over dit bericht, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

CNE 2.0 dendert door!

Gerelateerde artikelen

De zwakste schakel

De zwakste schakel

SLA

SLA

Microsoft Business Premium

Microsoft Business Premium