Eerlijke ICT

23 jaar kennis en ervaring

Xelion Integraties

Integratie met MS-Teams

Afgelopen week heeft Microsoft haar nieuwe Microsoft 365 Business propositie aangekondigd. De Microsoft licenties die geschikt zijn voor de MKB-markt kunnen nu ook gebruik maken van een telefonie-oplossing, geïntegreerd met Microsoft Teams. Verder voert Microsoft per 21 april wijzingen in benamingen door in haar Office-portfolio. CNE heeft deze wijzigingen reeds doorgevoerd op de website.

Om optimaal in te spelen op deze ontwikkeling introduceert Voiceworks haar SIP Trunk dienst gericht op Microsoft Teams.

BellenmetTeams product opbouw

Voice Connect MS Teams is Microsoft gecertificeerd.

Met de oplossing kan een gebruiker met een vast telefoonnummer uitbellen en nationale en internationale nummers bellen. Het verkeer over deze trunk wordt afgekocht in de varianten UNL NL of UNL EU. In de toekomst wordt hier UNL Worldwide aan toegevoegd.

Technisch

BellenmetTeams routering

Aanbod

Tot 30 september 2020 € 16 per spraakkanaal (unlimited bellen naar vast en mobiel binnen NL) Geldig gedurende de hele looptijd van het contract
Na 30 september 2020 € 27 per spraakkanaal (unlimited bellen naar vast en mobiel binnen NL)  

Informatie

Neem contact op met ons salesteam voor meer informatie

 

whatsapp logo pngXelion integratie met Whatapp for Business


Via een Whatsapp for Business account is de Xelion chat functie direct te koppelen met een WhatsApp account. Dit account kan geconfigureerd worden op elk willekeurig telefoonnummer, dus ook uw vaste telefoonnummer. Zo kunt uw rechtstreeks met uw klanten via Whatsapp communiceren, ook via uw website!

Werking

Een WhatsApp sessie wordt altijd geïnitieerd door de externe partij, inkomend náár Xelion dus. Het is niet mogelijk de externe partij te benaderen voordat er een chat is ontvangen. Dit is beleid van WhatsApp. De WhatsApp sessie blijft 24 uur actief na het ontvangen van het laatste bericht.

Een WhatsApp sessie wordt altijd geïnitieerd door de externe partij. Het is niet mogelijk de externe partij te benaderen voordat er een chat is ontvangen. Dit is beleid van WhatsApp. De WhatsApp sessie blijft 24 uur actief na het ontvangen van het laatste bericht. Wanneer er een WhatsApp bericht wordt gestuurd naar het WhatsApp nummer wordt deze in Xelion afgeleverd op de geconfigureerde aansluiting. Dit bericht wordt net als een normaal chat bericht afgeleverd. In de softphone zie je dus een pop up en op de apps een push melding.

Afhandeling


Een chat wordt altijd afgeleverd door een bepaald nummer. Dit is vanzelfsprekend het WhatsApp nummer van de externe partij. Xelion zoekt in het adresboek naar dit nummer. Wanneer dit nummer is gevonden zal de naam van deze persoon worden getoond, zo niet zal er een onbekende addressable worden aangemaakt welke later aan het adresboek kan worden toegevoegd. Er wordt bij de eerst binnenkomende chat altijd een nieuwe chatsessie aangemaakt (zoals dit ook gebeurt met andere chatsessies).

De berichtaflevering wordt gedaan aan de hand van het phone line chat principe. Dit houdt in dat iedereen in de aansluiting een melding (pop up) krijgt van een nieuwe chat. Echter wanneer 1 van de gebruikers de chat openen zal de melding bij de andere gebruikers verdwijnen. De chat is dus geactiveerd door 1 van de Xelion gebruikers. Vanaf dat moment is hij/zij de eigenaar van de chat en zullen nieuw inkomende berichten alleen maar worden afgeleverd bij deze persoon. Het is wel zo dat andere gebruikers van de aansluiting de inkomende en uitgaande berichten nog kunnen zien.

Te verzenden objecten

De volgende berichten kunnen worden verzonden:

Losse tekst
Een adresboek item (wordt als WhatsApp contact verzonden)
Bijlagen:
Mp4
Jpeg/png
Mp3
Doc/docx
Xls/xlsx
Ppt/pptx
Pdf


Te ontvangen objecten

De volgende berichten kunnen worden ontvangen:

Losse tekst
Een contact (wordt als losse tekst geleverd)
Een locatie
Bijlagen, Xelion kan ieder soort bijlage ontvangen waaronder:
Foto
Video
Audio
Documenten

Kosten

De integratie tussen Xelion en WhatsApp for Business kost € 99 per maand (voor het WhatsApp for Business account). Dit is inclusief alle gestuurde en ontvangen berichten. Het opzetten van de integratie kost éénmalig € 250
U sluit een contract af voor één jaar.

Meer informatie: https://www.cne.nl/contact

 

 

Telefonie koppeling Microsoft Navisionms dynamics business central

De oplossing is een geïntegreerde telefonie koppeling die het mogelijk maakt om Xelion te integreren met Microsoft Navision.

Het doel van de Xelion koppelingen is om een verbinding te realiseren tussen een Xelion VoIP server en een CRM-systeem.

Zo kun je direct vanuit het CRM-systeem naar je contactpersonen bellen. Ook kan er bijgehouden worden welke contactmomenten er zijn geweest.

Het is wenselijk als deze gegevens ook in de telefooncentrale terecht kunnen komen. Ook kun je gegevens van een telefoongesprekken opslaan.

De volgende functionaliteiten zijn geïntegreerd:

  • Click-to-dial
    Met click-to-dial kunt u eenvoudig vanuit Navision een call opzetten via uw Xelion softphone of hardphone.
  • Historie
    De functie Historie voegt van elke uitgaande en inkomende call een notitie toe aan de interaction log waardoor u een overzicht heeft van alle contactmomenten die u met uw klant heeft.
  • Benaderen van opgenomen gesprekken
    vanuit de interaction log is het mogelijk (indien geautoriseerd) om een gesprek te downloaden en beluisteren
  • Adresboek import
    Klantgegevens realtime synchroniseren vanuit Navision
  • Klantkaart
    Snel klantgegevens bij de hand door het automatisch weergeven van de klantkaart bij een inkomend gesprek van uw klant.
Dynamics interaction log en recording

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 500,-

Maandelijkse kosten per gebruiker
€ 4,-

SugarCRMsugarcrm marketplace

SugarCRM is een Customer Relationship Management Software. Samson-IT heeft, samen met SugarCRM, een koppeling ontwikkeld tussen SugarCRM en Xelion. Door SugarCRM aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers met VolP bellen en direct gebruik maken van Xelion vanuit SugarCRM.

SugarCRM koppelen met Xelion

Door het gebruik van SugarCRM in combinatie met Xelion is het mogelijk om nog efficiënter te werken. Wat doet de koppeling?

  • SugarCRM opent direct de contactkaart bij het aannemen van een gesprek
  • Direct bellen vanuit SugarCRM
  • SugarCRM contacten in Xelion adresboek

desktop marketing salesrep

 

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 160,-

Maandelijkse kosten per gebruiker
€ 3,-

Perfectview koppelingperfectview blue

De oplossing bestaat uit een koppeling en een Chrome extensie. Deze koppeling maakt het mogelijk om Xelion te integreren met de CRM software Perfectview .
 

Functionaliteiten standaard versie

Click-to-dial

Met click-to-dial kunt u eenvoudig vanuit Perfectview een call opzetten via uw Xelion softphone of hardphone.

Historie

De functie Historie voegt van elke uitgaande en inkomende call een notitie toe aan de klantkaart waardoor u een overzicht heeft van alle contactmomenten die u met uw klant heeft.

Adresboek import

Met een druk op de knop kunnen de adressen vanuit Perfectview geïmporteerd worden in de Xelion centrale.

Klantkaart

Altijd alle gegevens van uw klanten bij de hand door het automatisch weergeven van de klantkaart bij een inkomend gesprek van uw klant.

Functionaliteiten Pro versie

Buiten de standaard functionaliteiten kunt u met de Pro versie (delen van) gesprekken opnemen en bewaren zo lang als u nodig heeft. Handig voor het afsluiten van contract of voor het gebruik van trainingsdoeleinden.

click 2 dial

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 100,-

Maandelijkse kosten:
Standaard € 3,- per gebruiker
Pro versie € 5,- per gebruiker

Exact Onlineexact online marketplace 1

Exact Online is een online boekhoudtool voor ondernemers en accountants. Door Exact Online aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers met VolP bellen en direct gebruik maken van Xelion vanuit Exact Online.

Exact Online koppelen met Xelion

Door het gebruik van Exact Online in combinatie met Xelion is het mogelijk om nog efficiënter te werken. Wat doet de koppeling?

  • Exact Online contacten in het Xelion adresboek
  • Exact Online opent direct de contactkaart bij het aannemen van een gesprek
  • Direct bellen vanuit Exact Online

Kosten

Eenmalige setup kosten
Indien gewenst: € 50,- telefonisch consult

Maandelijkse kosten per EO instantie
€ 24,-

AFASafas sw logo regel pms 293C pms 193C

AFAS ontwikkelt moderne bedrijfssoftware om bedrijven en organisaties te automatiseren uit alle branches. Samson-IT heeft, samen met AFAS, een koppeling ontwikkeld tussen AFAS en Xelion. Door AFAS aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers met VolP bellen en direct gebruik maken van Xelion vanuit AFAS.

AFAS koppelen met Xelion

  • AFAS opent direct de contactkaart of debiteurenkaart bij het aannemen van een gesprek
  • Direct bellen vanuit AFAS
  • AFAS contacten in Xelion adresboek
  • Automatisch gespreksopname opslaan bij ticket

Kosten

Eenmalige setup kosten
€ 160,-

Maandelijkse kosten per gebruiker
€ 3,-

 

  • Xelion hosted VoIP
  • € 9,-
  • Per maand / per gebruiker
  • Uw eigen telefooncentrale in de CNE cloud
  • Gebruik van alle functies
  • Inclusief mobiele app
  • Inclusief softphone
  • Gebruik van vaste toestellen
  • Nummerbehoud
  • Lage nationale én internationale tarieven
  • 1 maand gespreksopnames
  • Xelion hosted VoIP 24x7
  • € 12,50
  • Per maand / per gebruiker
  • Uw eigen telefooncentrale in de CNE cloud
  • Gebruik van alle functies
  • Inclusief mobiele app
  • Inclusief softphone
  • Gebruik van vaste toestellen
  • Nummerbehoud
  • Lage nationale én internationale tarieven
  • 1 maand gespreksopnames
  • 24x7 support
Voor een offerte op maat: Stuur een mail naar verkoop@cne.nl
Xelion Vast/Mobiel integratie
gantry-media://cne/klanten/ES_logo_transparant_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/LekLinge.png
gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/BoekestijnKester-1.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Just-Brands-Logo_small2.jpg
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/dps-services.png
gantry-media://cne/klanten/logo-RWS-Infra-en-Waterstaat.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/Bagnoles-AIO-logo.png
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/Matchez_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/logo-greuter-logistic-solutions-173-19.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/logo-esa-aalsmeer.png
gantry-media://cne/klanten/AmstelveenSport_Logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/logo_nicw.png
gantry-media://cne/klanten/scholten_small_logo.png
gantry-media://cne/klanten/coc-logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/sii_logo.png
gantry-media://cne/klanten/omons_klein.png
gantry-media://cne/klanten/ieflogo.png
gantry-media://cne/klanten/aps-logo.png
gantry-media://cne/klanten/Immotix-logo-300x75.png
gantry-media://cne/klanten/buurtboer_logo.png
gantry-media://cne/klanten/coc-adam-logo.png
gantry-media://cne/klanten/Snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/timpaan-logo.png
gantry-media://cne/klanten/sushitime.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png