ZZP'ers

CNE ziet u wél staan

Uw organisatie en uw bedrijfsprocessen zijn voor een zeer groot gedeelte afhankelijk van goed werkende ICT. De veiligheid en de continuïteit staan voorop.

Maar, heeft u voldoende kennis en ervaring om het complexe samenspel van computersystemen, verbindingen, hardware en software operationeel te houden? Of laat u dit liever over aan een multidisciplinair team van deskundige, ervaren en gecertificeerde engineers?


Bij veel ICT bedrijven zien ze ZZP-ers niet staan. Te klein, te lastig en niet winstgevend genoeg, zijn de algemene argumenten. MS SilverPartner

Bij CNE ICT Professionals, zeg maar CNE, denken we daar compleet anders over. Bij ons is het formaat van de organisatie waarvoor we werken niet belangrijk.
Of je nu alleen werkt, of met een paar mensen of met 500 mensen; uiteindelijk is de problematiek en zijn de behoeften identiek:

  • Continuïteit
  • Veiligheid
  • Snelle en adequate hulp bij problemen
  • Een redelijke prijs

Uitgebreid dienstenpakket

Als 'msp' (Managed Service Provider) biedt CNE alles wat nodig is om u op de ICT rit te krijgen en te houden. Naast ondersteuning bieden we:

Elke combinatie van diensten en producten is mogelijk. Hieronder een aantal voorbeelden:

Pakket Product Prijs per maand (maandabonnement) Prijs per maand (jaarabonnement)
1 CNE SLA Brons (beheer werkplek + relevante randapparatuur) € 25.00  25.00
2 Pakket 1 + Microsoft 365 Business Standard (Word, Excel, Outlook, Teams, Powerpoint)  37.60  35.50
3 Pakket 2 + vaste telefonie Xelion (inclusief 1 vast nummer)  50.60  48.50
4 Pakket 1 + website hosting + 1 domeinnaam (NL)  32.00  32.00

 

Actie

Tot 1 april 2021 krijgt u gedurende 1 jaar een SLA Zilver voor de prijs van een SLA Brons.

Deze actie is alleen geldig voor ZZP-ers !

Alleen ondersteuning

Als u alleen maar behoefte heeft aan ondersteuning bij problemen en storingen, is een SLA brons prima geschikt voor ZZP-ers of zeer kleine organisaties (pakket 1)

SLA BRONS

SLA Brons 2020

Voor slechts € 25 per maand/per werkplek bent u verzekerd van support  van onze onvolprezen helpdesk, (per mail of telefonisch) voor uw computer (Windows of Apple) en alle randapparatuur zoals WiFi, printer/scanner, verbinding en zo meer.

Wanneer er problemen zijn die niet op afstand kunnen worden opgelost, komen we langs om het probleem te verhelpen, maar dat is niet inbegrepen in het SLA. Wel betaald u een lager tarief.

 

 

 

 

SLA ZILVER

 

SLA Zilver 2020Voor slechts  € 30 per maand/per werkplek bent u niet alleen verzekerd van support of afstand voor uw computer en uw randapparatuur, maar bij versstoringen die niet op afstand opgelost kunnen worden en die uw werkzaamheden ernstig verstoren, komen we ook bij u langs om het probleem op te lossen. Gewoon inbegrepen in het SLA!

En we beveiligen uw PC met een antivirus pakket en een monitoring tool die in de gaten houdt of uw systeem nog optimaal werkt of niet. 

 

 

Meer info? Vul onderstaand formulier in of neem contact met ons op.