CNE
Nederlands Kampioenschap
Rapid Chess

CNE NK Rapid

Zondag 18 november 2018
Keizer Karel College - Amstelveen


Geoptimaliseerd beheer

Autotask
Met Autotask® tilt CNE ICT Professionals het werkplek- en serverbeheer naar een nieuw level. De interactieve Autotask 'agent' (een zeer klein stukje software wat draait op de door ons beheerde systemen) monitort niet alleen uw systemen maar genereert ook meteen een support-ticket wanneer er een onregelmatigheid wordt geconstateerd waardoor onze helpdesk zeer adequaat kan reageren. De agent kan ook gebruikt worden om een werkplek 'over te nemen' waarmee er tegelijkertijd kan worden gechat tussen de klant en de support engineer. Ook een support-ticket inschieten kan via deze agent. Geen mail meer, gewoon een paar muisklikken verwijderd van snelle respons. De agent zorgt ook voor automatische updates van Windows, uw anti-virus pakket en nog veel meer...

CNE ICT Professionals: professioneel beheer anno 2018!
/Werkplekbeheer
We beheren en beveiligen uw werkplek (seat), of dat nu een pc, een MAC of een notebook is. En we nemen meteen de aangesloten randapparatuur mee en alle netwerkcomponenten!
/Helpdesk
En mocht u dan meteen professionele hulp nodig hebben, dan hebben we een ruim bemande helpdesk tot uw beschikking. Via een geavanceerd en geïntegreerd ticket-systeem (Autotask) behandelen zij acute ICT problemen, vaak binnen de lengte van een telefoontje, maar altijd conform het afgesproken SLA.
/Service%20Level%20Agreements
Wanneer u behoefte heeft aan gereguleerd beheer met concrete afspraken over het niveau van dienstverlening, dan maken we voor u een Service Level Agreement (SLA) op maat.
/Monitoring
Professioneel netwerk- en systeembeheer doe je met de juiste mensen en met de juiste tools. CNE heeft professionele en gecertificeerde ICT specialisten die met geavanceerde Endpoint Management tools uw ICT zorgen uit handen nemen. We beheren uw servers en werkstations (pc's en notebooks) pro-actief en zijn dus meestal de problemen de baas voordat u überhaupt heeft gemerkt dat er een probleem was.
/CNE%20Management%20Pack
Integraal onderdeel van het werkplekbeheer is het CNE Management Pack bestaande uit een agent voor monitoring, remote beheer en patch-management en een anti-virus pakket. Met het management pack zien we meteen of er iets mis is met uw pc of notebook, voeren updates uit en kunnen uw pc op afstand overnemen.
/Uren%20abonnement
Voor klanten die geen SLA nodig hebben maar slechts incidenteel gebruik wensen te maken van onze diensten hebben we een uren-abonnement. Hierbij koopt u vooraf een aantal uren in tegen een gereduceerd tarief. Het abonnement is maximaal één jaar geldig. Alle uren die niet verbruikt zijn, komen dan te vervallen. Als blijkt dat u halverwege het jaar te weinig uren heeft ingekocht, dan kunt u gewoon uren bijkopen. Voor deze uren gaat het abonnement in op het moment dat u ze koopt.
/ICT%20Audits
Voor de stabiliteit en veiligheid van uw ICT omgeving, u bent er tenslotte van afhankelijk, is een goede audit een must. Bij deze audit nemen we uw complete ICT onder de loep! We kijken naar de leeftijd, veiligheid, snelheid en stabiliteit van uw werkstations, servers en andere apparaten zoals switches, routers en firewalls. We controleren de graad van bescherming tegen gevaren van buitenaf zoals virussen, malware en hackers en we controleren of uw backups op orde zijn. We brengen alles samen in een uitgebreid rapport en zullen naar aanleiding daarvan aanbevelingen doen (als dat aan de orde is). Voor klanten van CNE is deze ICT audit gratis en wordt 1x per jaar gepland uitgevoerd.
/Avond-%20en%20weekend%20Service
Op werkdagen tot 22:00 uur en in de weekends van 10:00 tot 16:00 levert CNE support aan klanten met een AWS 'add-on'. Zonder deze add-on kunt u ook van onze AWS diensten gebruik maken, maar dan betaalt u de volle prijs.

CNE werkplekbeheer

Ons werkplekbeheer is altijd compleet. Dus ook het beheer van randapparatuur zoals printers en het beheer van het computer-netwerk (switches, routers) is inbegrepen. Dat noemen we samen een 'seat'. Omdat het één nou eenmaal niet zonder het ander kan. En omdat we niet houden van verrassingen en u waarschijnlijk ook niet.
  • SLA I
  • € 25,00
  • per seat per maand
  • Incident management van werkplek en apparatuur op afstand
  • Inclusief  uren
  • Monitoring van uw systeem
  • Inclusief Anti-virus pakket
  • SLA II
  • € 30,00
  • per seat per maand
  • Incident management van werkplekken en apparatuur op afstand
  • Problem management van werkplekken en apparatuur
  • Inclusief  uren
  • Monitoring van uw systeem
  • Inclusief Anti-virus pakket
  • Incident management ter plaatse (CAT 2 en hoger)
  • Avond/Weekend Service (+ € 7,50)
  • SLA III
  • € 35,00
  • per seat per maand
  • Incident management van werkplekken en apparatuur op afstand
  • Problem management van werkplekken en apparatuur
  • Technisch beheer van werkplekken en apparatuur
  • Inclusief  uren
  • Monitoring van uw systeem
  • Inclusief Anti-virus pakket
  • Technisch beheer ter plaatse
  • Avond/Weekend Service (+ € 10,00)
Incident management: Verhelpen van storingen
Problem management: Voorkomen van storingen
Technisch beheer: Operationeel houden van ICT componenten

Beheer lokale Windows server: Seat + € 10,00
Zie onze SLA's voor de details
gantry-media://cne/klanten/ES_logo_transparant_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/BoekestijnKester-1.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Just-Brands-Logo_small2.jpg
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/dps-services.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/Matchez_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/kokon.png
gantry-media://cne/klanten/logo-greuter-logistic-solutions-173-19.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/logo-esa-aalsmeer.png
gantry-media://cne/klanten/SAS_new_small.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/logo_nicw.png
gantry-media://cne/klanten/scholten_small_logo.png
gantry-media://cne/klanten/coc-logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/sii_logo.png
gantry-media://cne/klanten/aps-logo.png
gantry-media://cne/klanten/buurtboer_logo.png
gantry-media://cne/klanten/snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/timpaan-logo.png
gantry-media://cne/klanten/sushitime.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png