22 jaar kennis en ervaring

Service Level Agreements

Ontzorging op maat
De continuïteit van uw bedrijf is essentieel. ICT storingen moeten dus zoveel mogelijk worden voorkomen én zo snel mogelijk worden opgelost wanneer ze onverhoopt toch optreden. Schade aan uw bedrijf is geen optie.

Om onze klanten de gewenste service/dienstverlening te kunnen geven heeft CNE een drietal SLA (Service Level Agreements) voor werkplekken en randapparatuur (Seats) en Servers.

In een SLA worden o.a. afspraken vastgelegd over de verwachte kwaliteit en snelheid bij de oplossing van een storing. Maar ook over preventief beheer en de mate van beveiliging.

Een ander belangrijk aspect voor uw keuze van het juiste SLA zijn de kosten. Wilt u maandelijks lagere kosten maar bij elk incident een factuur ontvangen of kiest u ervoor om compleet ontzorgd te worden zonder bijkomende kosten?

Stanley van Vliet
ICT Consultant
T: 088 - 766 76 16

goud

SLA Goud is een overeenkomst waarin u volledig wordt ontzorgd door CNE, zowel preventief als pro-actief en natuurlijk wanneer er een storing optreedt. Geen onverwachte uren voor het verlenen van support en een supersnelle responsetijd van 2 uur bij calamiteiten. Alle systemen die zijn opgenomen in het SLA worden 24/7 gemonitord door CNE. Op reguliere basis komt een engineer van CNE op locatie om systeembeheer uit te voeren. Anti Virus en Anti Malware licenties zijn inbegrepen.

zilver

SLA Zilver is een overeenkomst waarin een CNE engineer via een remote verbinding binnen 4 uur actie onderneemt op een calamiteit. De uren die hiervoor remote worden gemaakt zijn inbegrepen. De uren die op locatie gemaakt worden voor een categorie II en III incident zijn ook inbegrepen. Alle systemen die zijn opgenomen in het SLA worden 24/7 gemonitord door CNE. Anti Virus en Anti Malware licenties zijn inbegrepen.

brons

SLA Brons is een overeenkomst waarin een CNE engineer via een remote verbinding binnen 8 uur actie onderneemt op een calamiteit. De uren die hiervoor worden gemaakt zijn inbegrepen. De uren die gemaakt worden op locatie zullen doorbelast worden. Anti Virus en Anti Malware licenties zijn inbegrepen. Uw systemen worden niet gemonitord.

Wanneer er geen SLA wordt afgesloten kunnen wij geen responsetijd garanderen maar werken we steeds op basis van Best Effort. Alle gemaakte uren worden doorberekend tegen het normale uurtarief. Er wordt geen Antivirus/Anti malware geleverd en systemen worden niet gemonitord. 

Een Uren-Abonnement is wel mogelijk, voor lagere uurtarieven.

  • Goud
  • € 35,00
  • per seat/maand
  • SLA Seats & Servers
  • Zilver
  • € 30,00
  • per seat/maand
  • SLA Seats & Servers
  • Brons
  • € 25,00
  • per seat/maand
  • SLA Seats & Servers
/Werkplekbeheer
We beheren en beveiligen uw werkplek (seat), of dat nu een pc, een MAC of een notebook is. En we nemen meteen de aangesloten randapparatuur mee en alle netwerkcomponenten!
/Helpdesk
En mocht u dan meteen professionele hulp nodig hebben, dan hebben we een ruim bemande helpdesk tot uw beschikking. Via een geavanceerd en geïntegreerd ticket-systeem (Autotask) behandelen zij acute ICT problemen, vaak binnen de lengte van een telefoontje, maar altijd conform het afgesproken SLA.
/Monitoring
Professioneel netwerk- en systeembeheer doe je met de juiste mensen en met de juiste tools. CNE heeft professionele en gecertificeerde ICT specialisten die met geavanceerde Endpoint Management tools uw ICT zorgen uit handen nemen. We beheren uw servers en werkstations (pc's en notebooks) pro-actief (vanaf SLA Zilver) en zijn dus meestal de problemen de baas voordat u überhaupt heeft gemerkt dat er een probleem was.
/Uren%20abonnement
Voor klanten die geen SLA nodig hebben maar slechts incidenteel gebruik wensen te maken van onze diensten hebben we een uren-abonnement. Hierbij koopt u vooraf een aantal uren in tegen een gereduceerd tarief. Het abonnement is maximaal één jaar geldig. Alle uren die niet verbruikt zijn, komen dan te vervallen. Als blijkt dat u halverwege het jaar te weinig uren heeft ingekocht, dan kunt u gewoon uren bijkopen. Voor deze uren gaat het abonnement in op het moment dat u ze koopt.
/ICT%20Audits
Voor de stabiliteit en veiligheid van uw ICT omgeving, u bent er tenslotte van afhankelijk, is een goede audit een must. Bij deze audit nemen we uw complete ICT onder de loep! We kijken naar de leeftijd, veiligheid, snelheid en stabiliteit van uw werkstations, servers en andere apparaten zoals switches, routers en firewalls. We controleren de graad van bescherming tegen gevaren van buitenaf zoals virussen, malware en hackers en we controleren of uw backups op orde zijn. We brengen alles samen in een uitgebreid rapport en zullen naar aanleiding daarvan aanbevelingen doen (als dat aan de orde is). Voor klanten van CNE is deze ICT audit gratis en wordt 1x per jaar gepland uitgevoerd.
/Avond-%20en%20weekend%20Service
Op werkdagen tot 22:00 uur en in de weekends van 10:00 tot 16:00 levert CNE support aan klanten met een AWS 'add-on'. Zonder deze add-on kunt u ook van onze AWS diensten gebruik maken, maar dan betaalt u de volle prijs.
gantry-media://cne/klanten/ES_logo_transparant_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/BoekestijnKester-1.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Just-Brands-Logo_small2.jpg
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/dps-services.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/Matchez_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/kokon.png
gantry-media://cne/klanten/logo-greuter-logistic-solutions-173-19.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/logo-esa-aalsmeer.png
gantry-media://cne/klanten/SAS_new_small.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/logo_nicw.png
gantry-media://cne/klanten/scholten_small_logo.png
gantry-media://cne/klanten/coc-logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/sii_logo.png
gantry-media://cne/klanten/aps-logo.png
gantry-media://cne/klanten/buurtboer_logo.png
gantry-media://cne/klanten/snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/timpaan-logo.png
gantry-media://cne/klanten/sushitime.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png