We think about IT!

Met Autotask® tilt CNE ICT Professionals het werkplek- en serverbeheer naar een nieuw level. De interactieve Autotask 'agent' (een zeer klein stukje software wat draait op de door ons beheerde systemen) monitort niet alleen uw systemen maar genereert ook meteen een support-ticket wanneer er een onregelmatigheid wordt geconstateerd waardoor onze helpdesk zeer adequaat kan reageren.

De agent kan ook gebruikt worden om een werkplek 'over te nemen' waarmee er tegelijkertijd kan worden gechat tussen de klant en de support engineer. Ook een support-ticket inschieten kan via deze agent. Geen mail meer, gewoon een paar muisklikken verwijderd van snelle respons.

De agent zorgt ook voor automatische updates van Windows, uw anti-virus pakket en nog veel meer...

CNE ICT Professionals: professioneel beheer anno 2018!
/Netwerkbeheer
ICT moet het altijd doen. Net als water uit de kraan en stroom uit het stopcontact. Uitval is uit den boze en uw ICT bedrijf moet u 'ontzorgen'. Dat is precies wat CNE al ruim 21 jaar doet. Voor grote en kleine netwerken, voor data en voor telefonie. En altijd voor een redelijke prijs en conform SLA's op maat.
/Werkplekbeheer
We beheren en beveiligen uw werkplek, of dat nu een pc, een MAC of een notebook is. We zorgen ervoor dat het systeem up-to-date is, dat het anti virus pakket is bijgewerkt en dat u snel en zorgeloos kunt werken. Het CNE Management Pack is integraal onderdeel van het werkplekbeheer. Het beheer van mobiele devices zoals tablets en smartphones doen we additioneel op best-effort basis.
/Helpdesk
En mocht u dan meteen professionele hulp nodig hebben, dan hebben we een ruim bemande helpdesk tot uw beschikking. Via een geavanceerd en geïntegreerd ticket-systeem (Autotask) behandelen zij acute ICT problemen, vaak binnen de lengte van een telefoontje, maar altijd conform het afgesproken SLA.
/Service%20Level%20Agreements
Wanneer u behoefte heeft aan gereguleerd beheer met concrete afspraken over het niveau van dienstverlening, dan maken we voor u een Service Level Agreement (SLA) op maat.
/Monitoring
Professioneel netwerk- en systeembeheer doe je met de juiste mensen en met de juiste tools. CNE heeft professionele en gecertificeerde ICT specialisten die met geavanceerde Endpoint Management tools uw ICT zorgen uit handen nemen. We beheren uw servers en werkstations (pc's en notebooks) pro-actief en zijn dus meestal de problemen de baas voordat u überhaupt heeft gemerkt dat er een probleem was
/CNE%20Management%20Pack
Integraal onderdeel van het werkplekbeheer is het CNE Management Pack bestaande uit een agent voor monitoring, remote beheer en patch-management en een anti-virus pakket. Met het management pack zien we meteen of er iets mis is met uw pc of notebook, voeren updates uit en kunnen uw pc op afstand overnemen.
/Avond-/Weekend%20Service
Op werkdagen tot 22:00 uur en in de weekends van 10:00 tot 16:00 levert CNE support aan klanten met een AWS 'add-on'. Zonder deze add-on kunt u ook van onze AWS diensten gebruik maken, maar dan betaalt u de volle prijs.
/Uren-abonnement
Voor klanten die geen SLA nodig hebben maar slechts incidenteel gebruik wensen te maken van onze diensten hebben we een uren-abonnement. Hierbij koopt u vooraf een aantal uren in tegen een gereduceerd tarief. Het abonnement is maximaal één jaar geldig. Alle uren die niet verbruikt zijn, komen dan te vervallen. Als blijkt dat u halverwege het jaar te weinig uren heeft ingekocht, dan kunt u gewoon uren bijkopen. Voor deze uren gaat het abonnement in op het moment dat u ze koopt

CNE Werkplekbeheer

Ons werkplekbeheer is altijd compleet. Dus ook het beheer van randapparatuur zoals printers en het beheer van het computer-netwerk (switches, routers) is inbegrepen. Dat noemen we samen een 'seat'.
Omdat het één nou eenmaal niet zonder het ander kan. En omdat we niet houden van verrassingen en u waarschijnlijk ook niet..
  • SLA I
  • € 25,00
  • per seat/maand
  • Beheer/support of afstand
  • Inclusief uren
  • Monitoring van uw systeem
  • Anti-Virus pakket
  • Beheer randapparatuur
  • Beheer netwerk
  • SLA II
  • € 30,00
  • per seat/maand
  • Beheer/support of afstand
  • Inclusief uren
  • Monitoring van uw systeem
  • Anti-Virus pakket
  • Beheer randapparatuur
  • Beheer netwerk
  • Beheer ter plaatse (Cat2 en hoger)
  • Avond/Weekend Service (+ € 7,50)
  • SLA III
  • € 35,00
  • per seat/maand
  • Beheer/support of afstand
  • Inclusief uren
  • Monitoring van uw systeem
  • Anti-Virus pakket
  • Beheer randapparatuur
  • Beheer netwerk
  • Beheer ter plaatse inbegrepen
  • Avond/Weekend Service (+ € 10,00)
Beheer lokale Windows server: Seat + € 10,00
Zie onze SLA's voor de details
gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/es_100_100.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Flexis_logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Vita_Amstelland.png
gantry-media://cne/klanten/ccigroep.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo-crohill.jpg
gantry-media://cne/klanten/sas.png
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/logo-greuter-logistic-solutions-173-19.png
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/provast.png
gantry-media://cne/klanten/Just-Brands-Logo_small2.jpg
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/kokon.png
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/oa-logo.png
gantry-media://cne/klanten/team_italia.png
gantry-media://cne/klanten/timpaan-logo.png
gantry-media://cne/klanten/rokatec.png
gantry-media://cne/klanten/vawo.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png
gantry-media://cne/klanten/logo-esa-aalsmeer.png
gantry-media://cne/klanten/BoekestijnKester-1.png
gantry-media://cne/klanten/aps-logo.png
gantry-media://cne/klanten/sushitime.png
gantry-media://cne/klanten/logo_nicw.png
gantry-media://cne/klanten/dps-services.png
gantry-media://cne/klanten/Matchez_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/grandhotelbeatrix_small.png
gantry-media://cne/klanten/versterking-1.jpg