We think about IT!

Kunt u dit artikel niet (goed) lezen: Klik dan hier voor de web-versie

 

 CNEWS EXTRA Juni 2017

CNE introduceert: CNE Web filtering

CNE Web filtering is een cloud based web filtering oplossing die u in staat stelt om uw gebruikers en uw organisatie te monitoren, controleren en beschermen wanneer zij on-line zijn.
Er is geen software voor nodig, de setup is uiterst eenvoudig.


Met CNE Web filtering kunt u policies maken om uw organisatie te beschermen tegen malware, phishing en virussen, de toegang blokkeren tot ongewenst materiaal zoals pornografie, haat-sites en geweld, en de toegang beheren voor niet werk-gerelateerde websites op een manier die u het beste past.

Uitgebreide rapportage geeft u inzicht in de browser-activiteit van uw organisatie.051 network

Twee smaken

CNE Web filtering komt in 2 smaken:

Standaard ( € 1,25 per maand / per device):

  • Filtert volgens een standaard profiel. Geen blokkades van ongewenste content, wel van onveilige content

Maatwerk:( € 1,35 per maand / per device)

  • Filtert volgens uw eigen gewenste profiel op +40 categorieën én op door u gewenste websites.
  • Rapportages en monitoring
  • Integratie met Active Directory voor filtering per gebruiker
  • Google Safe Search voor het blokkeren van ongewenste zoekresultaten
  • Webkeys om een filter te mogen passeren
  • Lichte agent voor bescherming van roaming devices, zoals laptops en tablets onderweg

 

 Meer informatie of bestellen: Klik HIER

 

 

 CNEWS Juni 2017

Integratie CRM systeem en telefonie wordt steeds belangrijker

De integratie van CRM-applicaties met zakelijke telefonie wordt steeds belangrijker. Daarom heeft VoIP-specialist Xelion samen met Microsoft-partner Ultimate Software een integratie met Microsoft Dynamics gerealiseerd.

Daarmee kunnen gebruikers onder meer bellen vanuit Dynamics, één up-to-date adresboek gebruiken en worden de gegevens van een klant gepresenteerd nog voordat de telefoon is opgenomen. Gebruiksgemak, complete functionaliteit, ongeëvenaarde stabiliteit vormen de basis voor het groeiende succes van Xelion.

‘ORGANISED COMMUNICATION'(OC)dynamics logo

“Bedrijven willen tegenwoordig meer dan alleen een uitstekend functionerende telefooncentrale, de koppeling van de centrale met hun CRM- en/of ERP-applicatie zorgt niet alleen voor gebruiksgemak, maar tevens voor geautomatiseerde verrijking van de klantgegevens,” zegt directeur Arthur van den Ende. “Daarom bieden we in onze oplossing ook tal van andere vormen van klantcontact. En als je over klantcontact spreekt mag integratie naar het CRM-pakket waarin al deze klantcontacten worden beheerd niet ontbreken.” Makkelijk communiceren op verschillende manieren, inzicht in klantcontacten en het leggen van relaties op basis van die klantcontacten: dat is in een notendop de basis van ‘Organised Communication’.

OPEN STANDAARDEN

In tegenstelling tot de gangbare koppeling die door Microsoft werd ontwikkeld, maakt Xelion gebruik van open standaarden voor zijn Organised Communication oplossingen. Telefoons worden aangesloten via de SIP-standaard, de Xelion server draait op Linux en gebruikers communiceren met WebRTC via hun browsers. Dat maakt Xelion niet alleen robuust en minder onderhoudsgevoelig, maar tegelijkertijd ook volledig geschikt voor het integreren van communicatieoplossingen op basis van webservices.

Van den Ende: “In de afgelopen tijd hebben we veel energie gestoken in de integratie van Xelion met de belangrijkste CRM-pakketten voor mkb-organisaties. De vraag neemt toe en sinds jaar en dag nemen we een belangrijke positie in als het gaat om integratie van telefonie met CRM-pakketten. De integratie met MS Dynamics is logisch, want deze CRM-software wordt veel gebruikt.”

KOPPELING MET MICROSOFT DYNAMICS

Op basis van vraag vanuit zowel binnen- als buitenland heeft Xelion recent de koppeling met het Microsoft Dynamics gerealiseerd. Daarvoor wordt nauw samengewerkt met Ultimate Software, één van de belangrijkste Dynamics specialisten in Nederland. “Er is voorzien in integratie met Dynamics Online CRM en met Dynamics AX/365, de twee meest gebruikte Dynamics varianten.” De koppeling wordt geactiveerd in alle landen waar Xelion wordt aangeboden, waaronder Benelux, Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Scandinavië.


Office 365: Maar hoe moet het dan met uw geliefde (boekhoud-)pakket?

remoteapp

 

Bij Office 365 draaien de Office applicaties (Word, Excel, Outlook) op de pc's, maar staan de bestanden in de (Microsoft) cloud. Dat gaat natuurlijk prima, maar hoe staat het met bijvoorbeeld uw boekhoudpakket, zoals Exact of Multivers of andere specifieke pakketten waar u niet vanaf wilt, of kunt. Deze programma's kunt u misschien wel op uw pc draaien, maar de bestanden opslaan in de Microsoft cloud is een andere issue. Dit is meestal niet mogelijk.

Gelukkig hebben we een even makkelijke als betaalbare oplossing: De CNE RemoteApp. Hierbij draait uw applicatie niet op uw PC, maar op een server van ons. Op uw desktop krijgt u een icoontje wat verwijst naar deze server en naar de betreffende applicatie. Het enige wat u moet doen, is er op klikken.. en de applicatie opent zich alsof ie op uw eigen pc draait. Lekker vlot en supereenvoudig.

Het verschil is dat de gegevens in de cloud staan en niet op uw pc of notebook. Met alle voordelen van dien, zoals een goede backup!
Een perfecte combinatie dus met Office 365.

Zo kunt u prima werken in een 'hybride' omgeving: Een combinatie van lokale applicaties (Office 365), remote applicaties (zoals uw boekhoudpakket met een RemoteApp) en opslag in de cloud. En altijd de mogelijkheid om met meerdere mensen in dezelfde applicaties te werken en bestanden en gegevens met elkaar te delen.


 

Sociale media

Vrijwel dagelijks en altijd als het nodig is, communiceert CNE via de sociale media Facebook en Twitter.
Niet alleen houden we u op de hoogte van nieuws uit de ICT wereld, maar ook van storingen bij onszelf, bij onze leveranciers en bij grote instellingen zoals banken en de overheid.facebook mail
twitter mail

Wij raden u dan ook sterk aan om ons te 'liken' op Facebook en ons te 'volgen' op Twitter.


Peter color

Met vriendelijke groet,

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

 


 

 CNEWS Mei 2017

CryptoWare/RansomWare! Een zeer serieuze bedreiging voor uw gegevensransomware

Ze hullen zich in prachtige namen als DataX en WannaCry, maar het zijn uiterst vervelende en schadelijke virussen: Cryptoware/Ransomware. Ze versleutelen uw bestanden en ontsleutelen deze pas weer nadat u heeft betaald. Of ze doen dat niet. Helaas weet je dat van te voren niet, dus de algemene tendens is: Niet betalen!

Maar, wat dan wél te doen?

Voorkomen!

Het belangrijkste wapen in de bestrijding van deze rommel is: Uw gedrag! De tijd dat u vrijuit alles kon doen en laten op uw pc/laptop/smartphone of welk apparaat dan ook, is helaas voorbij. Wanneer u contact heeft met internet, en dat is nagenoeg altijd, dient u zich zeer bewust te zijn van alle risico's en u dus ook aldus te gedragen. Zoals u in de stad ook niet zomaar oversteekt zonder (links-rechts-links) te kijken, dient u net zo voorzichtig te zijn met uw internetgedrag.

Dus:

  • Open geen mail van onbekende of onbestemde afkomst. Weggooien zonder te openen
  • Klik nooit op links in mails wanneer u niet voor de volle 100% zeker weet dat de afzender deugt. Bij enige twijfel: niet klikken
  • Open geen bijlages wanneer u niet 100% zeker weet dat u de afzender vertrouwt.
  • Volg ons Twitter account voor actuele waarschuwingen

Uw PC

  • Uw PC dient volledig up-to-date te zijn! Dus het liefst Windows 10 met alle updates, maar ook Windows 7 en 8 kunnen en mogen nog. Ouder (XP bijvoorbeeld) kan absoluut niet.
  • U dient een goed anti-virus/anti-malware pakket op uw pc te hebben geïnstalleerd die ook voorzien is van de laatste updates. Bijvoorbeeld ons eigen CNE Security Pack

051 cassette


Bent u niet zeker van bovenstaande zaken? Neem contact met ons op.

Genezen

De enige adequeate genezing van een malware-besmetting is: het terugzetten van uw bestanden uit een recente backup. Die moet u dan wel hebben!

Heeft u deze nog niet? Neem dan contact met ons op! Zie ook onze website


Koppie koppie!

Bram schaak 100x67

Altijd al willen weten hoe we er eigenlijk uitzien?

Klik op onze CONTACT pagina voor een prachtige foto-collage


Teksten inspreken voor uw telefooncentrale

Zoals u waarschijnlijk al weet, hebben we de beschikking over een goede 'stem' die professioneel boodschappen inspreekt voor uw telefooncentrale. Voor eenvoudige teksten en alleen voor onze klanten doen we dat kosteloos, maar zorg er dan wel voor dat u uw tekst op tijd aanlevert! Minstens een week van te voren en het liefst via het speciaal daarvoor gemaakte formulier.

Meer mogelijkheden

Heeft u ook wel eens nagedacht om uw telefooncentrale nóg beter te gebruiken?IMG 7594 500x333

  • Korte reclame-mededelingen, speciale acties, interessante nieuwtjes of aankondigingen als klanten in de telefonische wachtrij staan of voorafgaand aan een gesprek
  • Een enquete in uw telefooncentrale zodat klanten ná het gesprek uw organisatie kunnen beoordelen
  • Een originele welkomstekst, met of zonder muziek

Kijk eens op onze VoIP pagina om nog veel meer functies te zien van VoIP telefonie (Xelion). Uw communicatie kan nog veel beter!


Sociale media

Vrijwel dagelijks en altijd als het nodig is, communiceert CNE via de sociale media Facebook en Twitter.
Niet alleen houden we u op de hoogte van nieuws uit de ICT wereld, maar ook van storingen bij onszelf, bij onze leveranciers en bij grote instellingen zoals banken en de overheid.facebook mail
twitter mail

Wij raden u dan ook sterk aan om ons te 'liken' op Facebook en ons te 'volgen' op Twitter.


Peter color

Met vriendelijke groet,

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


 

 

 CNEWS April 2017


Nieuwe website, nieuw ticketsysteem en nieuw project-management systeemteamwork

We hebben de zaken maar meteen rigoreus aangepakt: Niet alleen hebben we onze website beter, makkelijker, mooier en sneller gemaakt maar we zijn ook overgestapt op een spiksplinternieuw ticket-systeem en een daaraan gekoppeld project-management systeem.

Deze laatste twee (Teamwork Desk en Teamwork Projects) zorgen ervoor dat wij de status en doorlooptijd van een supportaanvraag veel beter kunnen monitoren én dat we u beter meer kunnen betrekken bij een supportaanvraag of bij een lopend project.

Met name voor klanten met langlopende of permanente projecten (zoals bij netwerk- en systeembeheer) is het nieuwe systeem een grote verbetering. Het stelt ons én de klant in staat om heel eenvoudig samen te werken en om bepaalde zaken eenvoudig te delen, zoals documentatie, takenlijsten en onderlinge communicatie. De ervaringen die wij tot op heden hebben opgedaan zijn zeer positief. Zowel wij als de klant kunnen slagvaardiger te werk gaan en dat is natuurlijk voor beide partijen gunstig.

Onderdeel van Teamwork is een database met veelgestelde vragen (FAQ). Deze is nu ook toegevoegd aan onze website (menu Support) en wordt vrijwel dagelijks uitgebreid met nieuwe artikelen.
De vernieuwde website is tevens de introductie van een nieuwe huisstijl die voortaan te zien zal zijn op al onze (reclame-) uitingen. 


Nieuwe support engineer

Per 1 mei zal Niels Jansen deel gaan uitmaken van het CNE Team als support engineer. Niels is een zeer ervaren systeembeheerder, weet veel van alle Microsoft producten en heeft bovendien veel kennis van het Xelion Phone system.

Niels zal zowel intern als extern voor ons en voor u gaan werken. 


Functies maken van Xelion een onweerstaanbaar VoIP platform

Zakelijke telefonie is de levensader van elk communicerend bedrijf. Xelion is in de opkomende wereld van VoIP dé hosted telefonieoplossing uit de cloud, waarmee bedrijven hun bedrijfscommunicatie macbook met zakelijke telefonie softphone xelion
optimaal op orde brengen. Medewerkers die altijd, overal én vanuit de vaste telefoon, PC, laptop of smartphone kunnen bellen worden onderdeel van een optimaal bereikbare organisatie. Met een zeer rijke suite aan features plaatst Xelion telefonie in het hart van de organisatie voor een vaste prijs per maand.

Dankzij de unieke Xelion6-app is de smartphone volledig onderdeel geworden van de bedrijfscommunicatie, waarbij het vaste nummer altijd binnen handbereik is. Integratie met Outlook of een relatiebeheerpakket zijn makkelijk te maken. Dat en nog veel meer maakt dat Xelion excellente software is, die communicatie en klantcontact op een hoger plan brengt!

Xelion is de beste in z’n klasse: niet alleen omdat het een hele goede telefonieoplossing biedt, maar ook omdat het ontworpen is vanuit de visie dat telefonie niet meer op zichzelf staat. Integratie met CRM en ERP-processen staat hoog op de agenda van Xelion en veel gebruikers. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden standaard aan boord voor een aantrekkelijke prijs per gebruiker per maand. Daarnaast is Xelion als Nederlands bedrijf altijd dichtbij en benaderbaar voor specifieke vragen en oplossingen. Daarom kiest het MKB in Nederland voor Xelion!

Meer weten of een vrijblijvende demo? Neem contact met ons op!

 


Sociale media

Vrijwel dagelijks en altijd als het nodig is, communiceert CNE via de sociale media Facebook en Twitter.
Niet alleen houden we u op de hoogte van nieuws uit de ICT wereld, maar ook van storingen bij onszelf, bij onze leveranciers en bij grote instellingen zoals banken en de overheid.facebook mail
twitter mail

Wij raden u dan ook sterk aan om ons te 'liken' op Facebook en ons te 'volgen' op Twitter.

 


 

Peter color

Met vriendelijke groet,

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

 


 

gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/es_100_100.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Flexis_logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Vita_Amstelland.png
gantry-media://cne/klanten/ccigroep.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/happybodieslogo.png
gantry-media://cne/klanten/logo-crohill.jpg
gantry-media://cne/klanten/sas.png
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/bvlf.png
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/tresforte.png
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/kokon.png
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/oa-logo.png
gantry-media://cne/klanten/aanz-logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo.png
gantry-media://cne/klanten/rokatec.png
gantry-media://cne/klanten/vawo.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png