"ONS DOEL IS OM ONDERNEMERS TE VOORZIEN VAN VEILIGE ICT OPLOSSINGEN"

Als Manager Service & Support ben ik niet alleen verantwoordelijk voor het soepel draaien van onze helpdesk en onze buitendienst, maar ik fungeer ook als aanspreekpunt voor onze klanten als het gaat om service-gerelateerde zaken.

Angelique Hulspas
Manager Service & Support
☎ 088 - 766 76 79

Digitaal Ondertekenen

Niet alleen voor uw gemak, maar ook voor de veiligheid en integriteit van uw en onze gegevens, worden offertes en overeenkomsten digitaal ondertekend in CNE Outsite.

↑In het filmpje ziet en hoort u hoe dat gaat.

Doorverbinden

Eén van de meest gebruikte functies in telefonie is doorverbinden. Met Xelion is doorverbinden zeer eenvoudig en kan zelfs op meerdere manieren

↑In het filmpje ziet en hoort u hoe dat gaat.

CNE Domein Check

/Autotask
Het Autotask klantenportaal geeft u inzicht in de support tickets van uw organisatie en de bestede uren van uw SLA. U kunt ook nieuwe tickets aanmaken en u heeft toegang tot de CNE kennisbank. Bij een lopend project kunt u de voorgang monitoren.
/Afas%20Profit
In het klantenportaal van Afas Profit (Outsite) kunt u al uw facturen inzien en downloaden en krijgt u een overzicht van de openstaande en/of vervallen facturen. Ook alle uw contracten zijn hier terug te vinden. Offertes worden via dit klantenportaal aangeboden en kunnen hier ook elektronisch worden ondertekend.
/RMM%20On%20Demand
Met de RMM On Demand Agent kunnen we uw Windows PC overnemen
/Teamviewer%20Apple
Wij kijken mee op uw Apple computer met Teamviewer. Kijk onderaan deze pagina als u Teamviewer niet kunt openen.
/Handleidingen
Diverse handleidingen en informatieve filmpjes o.a. voor Xelion en voip telefoons maar ook voor het Baruwa spamfilter.
/Documenten
Belangrijke documenten zoals de Algemene Leverings- en Betalingsvoorwaarden met daarin de Verwerkersovereenkomst en onze privacy-verklaring.
/CNEws
Lees alle nieuwtjes over ons bedrijf, onze diensten en onze producten.
/Formulieren
Diverse formulieren, bijvoorbeeld om gebruikers aan- of af te melden, een storing te rapporteren of om informatie aan te vragen.
/Akkoord%20AVG
Hier kunt u uw akkoord geven voor onze Algemene Leverings- en Betalingsvoorwaarden en de Verwerkersovereenkomst (conform de AVG wetgeving).
/Wachtmuziek
Hier vindt u 20 verschillende, ingekorte wachtmuziekjes.
Als u één of meerdere van deze rechtenvrije muziekjes in uw telefoonsysteem wilt gebruiken, neem dan even contact met ons op.
/Inspreken
Voor het inspreken van teksten voor telefooncentrales maken we gebruik van de diensten van VoicePerfect.
Dit stemmenbureau beschikt over een aantal vaste, professionele mannen- en vrouwenstemmen.
/CNE%20Blog
In depth informatie over onze diensten en producten maar ook over de ICT markt en over issues als security

Responsible Disclosure

Bij CNE ICT Professionals vinden wij de veiligheid van onze systemen erg belangrijk. Ondanks onze zorg voor de beveiliging van onze systemen kan het voorkomen dat er toch een zwakke plek is. Als u een zwakke plek in één van onze systemen heeft gevonden horen wij dit graag zodat we zo snel mogelijk maatregelen kunnen treffen. Wij willen graag met u samenwerken om onze klanten en onze systemen beter te kunnen beschermen.

Wij vragen u:
  • Uw bevindingen te mailen naar support@cne.nl
  • Het probleem niet te misbruiken door bijvoorbeeld meer data te downloaden dan nodig is om het lek aan te tonen of gegevens van derden in te kijken, verwijderen of aanpassen
  • Het probleem niet met anderen te delen totdat het is opgelost en alle vertrouwelijke gegevens die zijn verkregen via het lek direct na het dichten van het lek te wissen
  • Geen gebruik te maken van aanvallen op fysieke beveiliging, social engineering, distributed denial of service, spam of applicaties van derden
  • Voldoende informatie te geven om het probleem te reproduceren zodat wij het zo snel mogelijk kunnen oplossen. Meestal is het IP-adres of de URL van het getroffen systeem en een omschrijving van de kwetsbaarheid voldoende, maar bij complexere kwetsbaarheden kan meer nodig zijn.
Wat wij beloven:
  • Wij reageren binnen 3 dagen op uw melding met onze beoordeling van de melding en een verwachte datum voor een oplossing
  • Als u zich aan bovenstaande voorwaarden heeft gehouden zullen wij geen juridische stappen tegen u ondernemen betreffende de melding
  • Wij behandelen uw melding vertrouwelijk en zullen uw persoonlijke gegevens niet zonder uw toestemming met derden delen tenzij dat noodzakelijk is om een wettelijke verplichting na te komen
  • Melden onder een pseudoniem is mogelijk
  • Wij houden u op de hoogte van de voortgang van het oplossen van het probleem
  • In berichtgeving over het gemelde probleem zullen wij, indien u dit wenst, uw naam vermelden als de ontdekker
  • Als dank voor uw hulp bieden wij een beloning aan voor elke melding van een ons nog onbekend beveiligingsprobleem. De grootte van de beloning bepalen wij aan de hand van de ernst van het lek en de kwaliteit van de melding met een minimum van een waardebon van €50,-
  • Wij streven er naar om alle problemen zo snel mogelijk op te lossen en wij worden graag betrokken bij een eventuele publicatie over het probleem nadat het is opgelost

Oplossing voor programma's die niet kunnen worden geïnstalleerd op een Mac

Probeer de applicatie te openen die problemen geeft, waarschijnlijk verschijnt er de melding 'Teamviewer is afkomstig van een onbekende ontwikkelaar en kan niet worden geopend'.
  1. Open ▸ Systeemvoorkeuren
  2. Navigeer naar het voorkeurenpaneel 'Beveiliging en Privacy'
  3. Klik op het tabblad 'Algemeen'
Onderaan dit venster is de melding 'Het openen van Teamviewer is geblokkeerd, omdat het programma niet van een ontwikkelaar afkomstig is waarvan de identiteit bekend is' verschenen. Klik op 'Open toch' om de applicatie alsnog te openen.
gantry-media://cne/klanten/ES_logo_transparant_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/BoekestijnKester-1.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Just-Brands-Logo_small2.jpg
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/dps-services.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/Bagnoles-AIO-logo.png
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/Matchez_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_tiny.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/kokon.png
gantry-media://cne/klanten/logo-greuter-logistic-solutions-173-19.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/logo-esa-aalsmeer.png
gantry-media://cne/klanten/AmstelveenSport_Logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/logo_nicw.png
gantry-media://cne/klanten/scholten_small_logo.png
gantry-media://cne/klanten/coc-logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/sii_logo.png
gantry-media://cne/klanten/omons_klein.png
gantry-media://cne/klanten/ieflogo.png
gantry-media://cne/klanten/aps-logo.png
gantry-media://cne/klanten/Immotix-logo-300x75.png
gantry-media://cne/klanten/buurtboer_logo.png
gantry-media://cne/klanten/snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/timpaan-logo.png
gantry-media://cne/klanten/sushitime.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png