CNE onderscheidt zich al ruim 20 jaar door een zeer hoog niveau van Service en Support. 

De ondescheidende factoren:

  • SNEL
    • We hebben engineers op onze helpdesk, geen telefonistes. Zij helpen u, wanneer mogelijk, meteen!
  • PROFESSIONEEL
    • Onze engineers zijn zeer ervaren en/of gecertificeerd. Professionals met veel verstand van zaken
  • PROACTIEF
    • Door gebruikmaking van de juiste tools hebben we problemen vaak al verholpen voordat u ze heeft opgemerkt

 

cne voip
Op al onze eigen servers én op servers van klanten met een Service Level Agreement voor servers maken we gebruik van PA Server Admin. Een uitstekende tool om kritische processen te monitoren en (automatisch) te herstellen.


Service Level Agreements

Wanneer u behoefte heeft aan gereguleerd beheer met concrete afspraken over het niveau van dienstverlening, dan maken we voor u een Service Level Agreement (SLA) op maat. Hierin staan concrete afspraken over bv:

  • Responstijden bij storingen en calamiteiten
  • Tijd Ter Plaatse bij calamiteiten
  • Regulier beheer ter plaatse en/of op afstand
  • Af te nemen uren per maand en een daarbij behorend (lager) uurtarief

Zie hier alle details

 

Melden van storingen

E-Mail

De meest eenvoudige manier om een storing aan te melden is per email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

  • Uw storing wordt automatisch geregistreerd in ons on-line ticketsysteem.
  • Elke CNE engineer monitort het ticketsysteem voortdurend.
  • Uw ticket wordt zeer snel opgepikt door een engineer en meestal dezelfde dag behandeld. 
  • U wordt per email op de hoogte gehouden van de voortgang van uw supportaanvraag

 

Telefoon

Wanneer een storing onmiddelijk moet worden opgelost, kunt u bellen met onze helpdesk op 088 - 766 76 77 (ma-vrij: 08:30-17:30)

  • Op werkdagen tussen 18:30 en 22:00 uur en in de weekeinden van 12:00 tot 18:00 uur hebben we de CNE Avond- en Weekend Service. Af te namen als add-on voor onze SLA klanten maar ook open voor anderen tegen extra kosten: 0900 - 1 0000 30. Zie ons SLA overzicht voor de details.
  • De CNE helpdeks wordt bemand door ICT engineers

 

Support Formulier

Het melden van een storing kan ook via ons webformulier. Handig als bv uw e-mail niet meer werkt. Klik op deze LINK voor het formulier.

  • Het formulier wordt opgenomen in ons ticketsysteem en wordt dus identiek behandeld als een aanvraag per e-mail

 

LET OP:

  • Meld storingen altijd aan bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en niet rechtstreeks bij onze engineers of bij andere e-mail adressen
  • Vermeld duidelijk wat er precies (niet) gebeurt en op welke apparaten of software de storing betrekking heeft
  • Wordt er een foutmelding weergegeven ? Geef deze dan ook aan ons door
  • Controleer op onze site (www.cne.nl) of er sprake is van een integrale storing
  • Volg ons op Twitter, dan bent u altijd op de hoogte: http://twitter.com/cnenl

Hoe beter uw melding: Hoe sneller onze oplossing!

 

gantry-media://cne/klanten/Amstelveen_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/es_100_100.png
gantry-media://cne/klanten/Engels.png
gantry-media://cne/klanten/Flexis_logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/HFB-logo.png
gantry-media://cne/klanten/MariaTailor-Logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/VVV_logo.jpg
gantry-media://cne/klanten/Vita_Amstelland.png
gantry-media://cne/klanten/ccigroep.png
gantry-media://cne/klanten/hansellogo.jpg
gantry-media://cne/klanten/logo-crohill.jpg
gantry-media://cne/klanten/sas.png
gantry-media://cne/klanten/FlowFrightLogo.png
gantry-media://cne/klanten/logo_bieb.png
gantry-media://cne/klanten/snoeks.png
gantry-media://cne/klanten/wissing.png
gantry-media://cne/klanten/haarlem.png
gantry-media://cne/klanten/bvlf.png
gantry-media://cne/klanten/Stedelijk_logo_small.png
gantry-media://cne/klanten/logo.gif
gantry-media://cne/klanten/Participe-logo_fc1.jpg
gantry-media://cne/klanten/tresforte.png
gantry-media://cne/klanten/Just-Brands-Logo_small2.jpg
gantry-media://cne/klanten/pvdbosch.png
gantry-media://cne/klanten/kokon.png
gantry-media://cne/klanten/igc.png
gantry-media://cne/klanten/oa-logo.png
gantry-media://cne/klanten/timpaan-logo.png
gantry-media://cne/klanten/logo.png
gantry-media://cne/klanten/rokatec.png
gantry-media://cne/klanten/vawo.png
gantry-media://cne/klanten/studyflow.png
gantry-media://cne/klanten/logo-esa-aalsmeer.png
gantry-media://cne/klanten/logo_nicw.png
gantry-media://cne/klanten/dps-services.png
gantry-media://cne/klanten/Matchez_logo.jpg